Megérkeztek a Nielsen által kalkulált nézettségi adatok a Battlestar Galacica negyedik évadjának premierjéről, a Sci Fi Channel végre fellélegezhet. A vagyonokat fölemésztő kampány, a hónapokig tartó reklámhadjárat ugyan nem váltotta meg a világot, de a segítségével sikerült olyan ereményeket elérni, amilyet a harmadik évad kezdete óta nem láttunk.
Összesen 2,1 millióan kapcsoltak a csatornára péntek este tíz órakor, közülük a Sci Fi célközönségének tartott 25-54 éves korosztályból másfélmillióan, ami a kábeles adók közül az első helyre röpítette az adót egy órára. A reklámozóknak fontos 18-49-es csoport 1,4 millió képviselője nézte a He That Believeth in Me-t, ami a harmadik helyezésre volt elég.
Ez az 1,6 pontos össz-rating a produkció legjobb teljesítményét mutatja az Exodus óta, a harmadik évad második felének 2007-es bemutatkozása óta pedig 14%-os növekedést jelent a teljes népesség körében, és 19%-ost a célközönségben. Csekélynek tűnhetnek a számok, de azért nagy eredmény ez, mert a 2007 januárjában bemutatott Rapture óta 1,4-ről 1,2-re csúszott a nézettség a harmadik évad végére és a Razorra.
Külön érdekesség, hogy az összes néző közül több mint hatszázezer nő volt, ami megdönteni látszik azt az állítást, hogy a sci-fi csak a férfiakat érdekli. Az Elle magazin által a legfeministább show-nak választott Battlestar Galactica ezzel elérte a története legjobb nézettségét a nők körében.
A bejegyzés frissítve lesz, amint megérkeznek a TiVós és a DVR-es adatok (azoké, akik csak fölvették az adást), illetve a netes vetítésből származó nézettségek. A premier látható volt egy órán keresztül a Sci Fi Channel honlapján reklámokkal, a Hulu nevű NBC-s videómegosztón jelenleg is elérhető reklámokkal, valamint az Amazonon letölthető néhány dollárért.